državna
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1. i 8.
|
županijska
Geografija | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
16.
|
Hrvatski jezik | |
Laura Črnjak, 8. d
|
6.
|
Ivan Šaban, 8. b
|
5. |
Matej Abramović, 8. a | 8. |
Ivan Kurtić, 8. a | |
Petar Landeka, 8. a | |
Ivan Grahovac, 8. b | |
Ivan Kalisar, 8. b | |
Dominik Šprihta, 7. a | |
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Ivan Filipović, 7. b
|
|
Josip Galjuf, 7. b
|
Laura Črnjak, 8. d
|
5.
|
Dominik Šprihta, 7. a
|
14.
|
Kemija | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
4.
|
Gita Košir, 8. d
|
7.
|
Marta Huzjak, 8. d | 10. |
Petar Jelić, 8. c | 15. |
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1.,1.
|
Marko Đuretić, 6. b
|
3.
|
Kristijan Jerbić, 5. c
|
4.
|
Fizika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Petar Grubić, 8. a
|
15.
|
Petar Jelić, 8. c
|
22.
|
Matematika | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
2.
|
Njemački jezik | |
Petra Juričević, 8. d
|
1.
|
Jakov Čuić, 8. d
|
2.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
2.
|
Engleski jezik | |
Kiara Lovrek, 8. d
|
6.
|
Badminton 3.
|
|
Ivan Kalisar, 8. b
|
|
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Vito Petranović, 7. a
|
|
Andi Pandžić, 6. a
|
Badminton 6.
|
|
Ema Jagodić, 7. a
|
|
Jana Jurkić, 7. a
|
|
Franka Bendeković, 7. a
|
|
Anea Kanzler, 7. a
|
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Ministarstvo znanosti i obrazovanja danas je objavilo Upute svim osnovnim i srednjim školama vezano uz nastavak organizacije nastave na daljinu.
S obzirom na to da se u svim osnovnim i srednjim školama neće održavati nastava od ponedjeljka, 16. ožujka 2020., krenut će izvođenje nastave na daljinu.
Isporuka obrazovnih sadržaja
Ministarstvo znanosti i obrazovanja organizirat će u suradnji s Hrvatskom radiotelevizijom na 3. programu nastavu za učenike razredne nastave prema kurikulumima i nastavnim programima svaki dan u sljedećim terminima u programu pod nazivom Škola na Trećem:
Razred | Termin |
---|---|
1. razred | OŠ 8 – 10 h |
2. razred | OŠ 10 – 12.30 h |
3. razred | OŠ 13 – 16 h |
4. razred | OŠ 16 – 19 h |
Prvi dan emitiranja nastave na daljinu preko HRT 3 pod nazivom Škola na Trećem bit će u ponedjeljak, 16. ožujka 2020. godine.
Za učenike predmetne nastave osnovnih škola i učenike srednjih škola svaki dan će biti definiran raspored i pripremljeni sadržaji za online nastavu za osnovni paket predmeta od 4 do 5 sati na dan. Sadržaji će uključivati videosnimku predavanja, kao i dodatne radne materijale. Dodatno se potiču svi predmetni nastavnici da, osim ovoga osnovnog paketa, pripremaju vlastite sadržaje ili organiziraju suradnju u svojim virtualnim razredima. Također, predmetni nastavnici čiji predmeti nisu pokriveni osnovnim paketom mogu organizirati nastavu u 5., odnosno 6. satu u danu. Pozivamo učitelje i nastavnike da svoje materijale objavljuju na CARNET-ovoj Meduzi ili Edutoriju kako bi ih i drugi mogli koristiti.
Dodatno, Sportska televizija će emitirati nastavne sadržaje za predmetnu nastavu u razdoblju od 8 do 14 sati. Nastava će se održavati od tri do pet školskih sati prema rasporedu koji će se objavljivati na stranicama MZO-a, Škole za život i stranicama CARNET-a te molimo škole da i na svojim mrežnim stranicama prenose informacije.
Za sve učenike online nastava počinje u ponedjeljak, 16. ožujka 2020., prema rasporedu i smjenama koje će odrediti MZO i objaviti na mrežnim stranicama.
Upućujemo nastavnike da su im na raspolaganju i digitalni obrazovni sadržaji (DOS) na CARNET-ovim stranicama koje mogu slobodno koristiti prema danom rasporedu. Pozivamo da se koriste i materijali iz virtualnih učionica, metodičkih priručnika i digitalnih udžbenika.
Praćenje i potpora
Razrednici bi trebali svaki radni ran u „virtualnim razredima“ od 5. do 8. razreda u osnovnim školama i od 1. do 4. razreda u srednjim školama podsjetiti učenike na dnevni raspored i uputiti ih na sadržaje potrebne za ostvarivanje nastave taj dan.
Predmetni nastavnici trebaju davati i upute vezano uz korištenje materijala u udžbenicima te samostalnog rada učenika.
Korisno je i da učenici imaju jasne domaće zadaće kako bi se mogao pratiti njihov rad.
Prisutnost učenika na nastavi prati se uz njihove aktivnosti u „virtualnom razredu“ .
Savjetnici AZOO-a i ASOO-a pratit će aktivnosti nastavnika i pružati potporu u njihovim aktivnostima.
Mentori u Školi za život kontinuirano će raditi na izradi novih digitalnih sadržaja te po potrebi davati potporu nastavnicima u izradi vlastitih materijala, osmišljavanju dodatnih materijala te dodatnih aktivnosti koje učenici izrađuju samostalno.
Predlažemo učiteljima da kontinuirano daju povratne informacije učenicima različitim metodama vrednovanja kao što su učenje i vrednovanje za učenje, a vrednovanje naučenog za sada nije obvezno.
Sve obavijesti paralelno će se objavljivati na stanicama MZO-a, CARNET-a, Škole za život, Agencije za odgoj i obrazovanje, Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih.
Sve ravnatelje molimo da prate obavijesti u učionici za ravnatelje na Loomenu.
Potpora predmetnim nastavnicima pružat će se u odgovarajućim predmetnim virtualnim učionicama na Loomenu u kojima se provode redovite edukacije za Školu za život.
Prema mišljenju Vlade RH i Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske do daljnjega djelatnici trebaju navedene aktivnosti i redovite poslove obavljati na radnome mjestu u školama, barem do uspostave pune funkcionalnosti sustava nastave na daljinu.
Ravnatelji također trebaju osigurati prihvat učenika razredne nastave koje roditelji nisu u mogućnosti ostaviti pod nadzorom kod kuće.
Učenici u školi također trebaju pratiti nastavu na programu HRT 3. Dakle, za njih neće biti organizirana nastava, nego će pratiti obrazovni program na televiziji ili će sudjelovati u nastavi na daljinu uz praćenje učitelja.
Učenici koji koriste uslugu pomoćnika u nastavi mogu je nastaviti koristi u školi ako učenik dolazi u školu ili kod kuće ako učenik ostaje kod kuće.
Međutim, u ovome drugom slučaju potrebna je suglasnost roditelja i pomoćnika. Uslugu je moguće koristiti u vremensku opsegu koji je potreban za praćenje nastave na daljinu, a najviše koliko je učenik koristio uslugu pomoćnika u nastavi u školi.
Dodatne obavijesti bit će dostupne tijekom sutrašnjeg sastanka s ravnateljima u virtualnoj učionici.
S poštovanjem,
MINISTRICA
prof. dr. sc. Blaženka Divjak