CARNET je izmijenio uslugu Microsoft 365 (Office). Zbog uvjeta ugovora sklopljenog između Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih (MZOM) i Microsofta Hrvatska d.o.o., @skole.hr korisnički računi su unutar Microsoft 365 okruženja u razdoblju između 15. kolovoza i 28. kolovoza bili privremeno postavljeni u read-only način rada (možete pregledavati i preuzimati postojeće datoteke, ali ne možete stvarati nove, uređivati postojeće ni sinkronizirati promjene dok ne spustite potrošnju ispod limita).
Kako bi funkcionalnost svih korisničkih računa bila ponovno vraćena, uveli su dodatna ograničenja pohrane podataka. Novi limiti pohrane su sljedeći:
- 50 GB za korisničke račune djelatnika
- 25 GB za korisničke račune učenika.
U slučaju da količina sadržaja trenutačno pohranjenih na usluzi OneDrive prelazi navedeno ograničenje, funkcionalnost će za taj korisnički račun biti ograničena te će navedeni račun biti ostavljen u read-only načinu rada.

Kako biste smanjili pohranu:
- prijavite se na OneDrive s @skole.hr računom
- provjerite pohranu (Storage)
- obrišite nepotrebne velike datoteke (npr. stare videozapise, duplikate)
- ispraznite koš (Recycle Bin) kako bi se prostor zaista oslobodio
- po potrebi, datoteke preuzmite lokalno ili premjestite na drugi medij prije brisanja
- organizirajte mape, komprimirajte velike datoteke i redovito provjeravajte stanje pohrane.
U navedeni limit ne ulazi zapunjenost sandučića e-pošte (Outlook) te količina slobodnog prostora za poštu ostaje ista (50 GB).
Za sve dodatne upite možete kontaktirati korisničku podršku CARNET-a (tel. 01 6661 555 / helpdesk@carnet.hr) svakim danom od 8 do 22 sata.