Projekti
- Poštujte naše znakove
- CAP program
- MAH 1
- MAH 2
- Trening socijalnih vještina
- Kako učiti?
- PIA
- Prevencija ovisnosti
- Teen CAP
Ciljevi
- sigurnost u prometu
Namjena
- učenici 1. razreda
Nositelji i njihova odgovornost
- policijski djelatnici, stručna služba, razrednici
Način realizacije
- u školi
- razgovor s učenicima
Vremenik
- jedno predavanje tijekom nastavne godine
Način vrednovanja
- evaluacija predviđena projektom
Child Assault Prevention
Program prevencije zlostavljanja djece
Ciljevi
- prevencija napada na djecu
Namjena
- učenici 2. i 3. razreda
- poučiti djecu efikasnim prevencijskim strategijama koje počivaju na dječjim sposobnostima
Nositelji i njihova odgovornost
- stručna služba škole – educirani voditelji CAP-a – učiteljice
Način realizacije
- u školi
- kroz radionice za djecu, predavanja za učitelje i roditelje
Vremenik
- jedno predavanje za roditelje i učitelje uključene djece tijekom nastavne godine i jedna radionica za djecu
Troškovnik
- program se provodi volonterski
Način vrednovanja
- evaluacija predviđena projektom
MAH 1 / Mogu ako hoću
Ciljevi
- upoznavanje učenika s poslovima policije, posjet policijskoj stanici
- senzibiliziranje učenika na važnost suradnje s policijom
Namjena
- učenici 4. razreda
Nositelji i njihova odgovornost
- policijski djelatnici, stručna služba, razrednici
Način realizacije
- u policijskoj postaji
Vremenik
- jedan susret tijekom nastavne godine
Način vrednovanja
- evaluacija predviđena projektom
MAH 2 / Mogu ako hoću
Ciljevi
- informiranje roditelja o problemu ovisnosti i nasilja s policijskog aspekta postupanja
Namjena
- upoznavanje roditelja učenika 4. razreda s policijskim postupanjem u slučajevima nasilja i ovisnosti kako bi mogli pomoći sebi i svojoj djeci
Nositelji i njihova odgovornost
- policijski djelatnici, stručna služba, razrednici
Način realizacije
- u školi kroz predavanja za roditelje
Vremenik
- jedno predavanje tijekom nastavne godine
Način vrednovanja
- evaluacija predviđena projektom
Ciljevi
- osnaživanje djece za snalaženje u svakodnevnim situacijama
- razvoj samopouzdanja, učenje novih socijalno-prihvatljivih ponašanja
Namjena
- učenici 6. razreda
- osvijestiti važnost i složenost međuljudskih odnosa, unapređenje kvalitete odnosa, učenje društveno prihvatljivih ponašanja za ostvarivanje individualnih potreba i ciljeva
Nositelji i njihova odgovornost
- Justina Vukmanić – prof. soc. pedagog
Način realizacije
- radionice: individualni rad, rad u grupi
Vremenik
- tijekom nastavne godine – na satovima RO – 8 sati po RO
Troškovnik
- materijal prema potrebi
Način vrednovanja
- evaluacijski listići za učenike
Ciljevi
- upoznavanje sa zakonitostima učenja, upoznavanje sa tehnikama učenja
Namjena
- učenici 5. razreda
- bolji uspjeh učenika i stupanj zadovoljstva učenika rezultatima postignutim u školi ostvaren zbog boljeg planiranja vremena, načina učenja
Nositelji i njihova odgovornost
- Tanja Subotičanec, psihologinja
Način realizacije
- radionice: individualni rad, grupni rad, diskusija, samopraćenje
Vremenik
- tijekom prvog polugodišta, na satovima RO – 3 sata po razrednom odjelu
Troškovnik
- materijal prema potrebi
Način vrednovanja
- evaluacijski listići učenika
PIA / Prevencija i alternativa
Ciljevi
- prevencija ovisnosti
Namjena
- učenici 6. razreda
Nositelji i njihova odgovornost
- policijski djelatnici, stručna služba, razrednici
Način realizacije
- u školi kroz predavanja za roditelje
Vremenik
- jedno predavanje tijekom nastavne godine
Način vrednovanja
- evaluacija predviđena projektom
Ciljevi
- informiranje o štetnosti konzumacije sredstava ovisnosti, informiranje o štetnosti na njihov život i funkcioniranje
- što je alternativa – odabir zdravih načina življenja
- poboljšati znanja o štetnosti različitih oblika ovisnosti
- koje su posljedice upotrebljavanja sredstava ovisnosti
Namjena
- učenici 7. razreda
Nositelji i njihova odgovornost
- Justina Vukmanić- prof. soc. pedagog
Način realizacije
- radionice: individualni rad, rad u grupi
Vremenik
- tijekom nastavne godine – na satovima RO – 4 sata po RO
Troškovnik
- materijal – prema potrebi
Način vrednovanja
- evaluacijski listići za učenike
Ciljevi
- povećati informiranost zajednice o problemu nasilja nad adolescentima
- pružiti adolescentima znanja i vještine za postupanje u opasnim situacijama
- utjecati na mijenjanje stavova i vjerovanja koji leže u pozadini nasilništva
- povećati informiranost zajednice o problemu nasilja nad adolescentima, pružiti adolescentima znanja i vještine za postupanje u opasnim situacijama, utjecati na mijenjanje stavova i vjerovanja koji leže u pozadini nasilništva
Namjena
- učenici 8. razreda
Nositelji i njihova odgovornost
- educirani učitelji škole
Način realizacije
- projekt se realizira u nekoliko faza:
- predavanje za osoblje škole
- predavanje za roditelje i članove zajednice
- radionice za adolescente
Vremenik
- tijekom školske godine
Troškovnik
- edukaciju nositelja aktivnosti financira Grad Velika Gorica
Način vrednovanja
- evaluacija predviđena programom