Projekti

Ciljevi      

  • sigurnost u prometu

Namjena 

  • učenici 1. razreda

Nositelji i njihova odgovornost

  • policijski djelatnici, stručna služba, razrednici

Način realizacije

  • u školi
  • razgovor s učenicima

Vremenik

  • jedno predavanje tijekom nastavne godine

Način vrednovanja

  • evaluacija predviđena projektom

Child Assault Prevention

Program prevencije zlostavljanja djece  

Ciljevi      

  • prevencija napada  na djecu 

Namjena

  • učenici 2. i 3. razreda
  • poučiti djecu efikasnim prevencijskim strategijama koje počivaju na dječjim sposobnostima

Nositelji i njihova odgovornost

  • stručna služba škole – educirani voditelji CAP-a – učiteljice

Način realizacije     

  • u školi
  • kroz radionice za djecu, predavanja za učitelje i roditelje

 Vremenik

  • jedno predavanje za roditelje i učitelje uključene djece tijekom nastavne godine i jedna radionica za djecu

 Troškovnik

  • program se provodi volonterski

 Način vrednovanja  

  • evaluacija predviđena projektom

MAH 1 / Mogu ako hoću  

 Ciljevi      

  • upoznavanje učenika s poslovima policije, posjet policijskoj stanici
  • senzibiliziranje učenika na važnost suradnje s policijom

Namjena

  • učenici 4. razreda

Nositelji i njihova odgovornost

  • policijski djelatnici, stručna služba, razrednici

Način realizacije

  • u policijskoj postaji

Vremenik

  • jedan susret tijekom nastavne godine

Način vrednovanja

  • evaluacija predviđena projektom

MAH 2 / Mogu ako hoću

Ciljevi      

  • informiranje roditelja o problemu ovisnosti i nasilja s policijskog aspekta postupanja       

Namjena

  • upoznavanje roditelja učenika 4. razreda s policijskim postupanjem u slučajevima nasilja i ovisnosti kako bi mogli pomoći sebi i svojoj djeci

 Nositelji i njihova odgovornost

  • policijski djelatnici, stručna služba, razrednici

 Način realizacije

  • u školi kroz predavanja za roditelje

 Vremenik

  • jedno predavanje tijekom nastavne godine

 Način vrednovanja          

  • evaluacija predviđena projektom

Ciljevi      

  • osnaživanje djece za snalaženje u svakodnevnim situacijama
  • razvoj samopouzdanja, učenje novih socijalno-prihvatljivih ponašanja

Namjena

  • učenici 6. razreda
  • osvijestiti važnost i složenost međuljudskih odnosa, unapređenje kvalitete odnosa, učenje društveno prihvatljivih ponašanja za ostvarivanje individualnih potreba i ciljeva

 Nositelji i njihova odgovornost

  • Justina Vukmanić – prof. soc. pedagog

 Način realizacije     

  • radionice: individualni rad, rad u grupi

 Vremenik

  • tijekom nastavne godine – na satovima RO – 8 sati po RO

 Troškovnik

  • materijal prema potrebi

 Način vrednovanja  

  • evaluacijski listići za učenike

Ciljevi      

  • upoznavanje sa zakonitostima učenja, upoznavanje sa tehnikama učenja

 Namjena

  • učenici 5. razreda
  • bolji uspjeh učenika i stupanj zadovoljstva učenika rezultatima postignutim u školi ostvaren zbog boljeg planiranja vremena, načina učenja

 Nositelji i njihova odgovornost

  • Tanja Subotičanec, psihologinja

 Način realizacije     

  • radionice: individualni rad, grupni rad, diskusija, samopraćenje

 Vremenik

  • tijekom prvog polugodišta, na satovima RO – 3 sata po razrednom odjelu

 Troškovnik      

  • materijal prema potrebi

 Način vrednovanja

  • evaluacijski listići učenika

PIA / Prevencija i alternativa

Ciljevi      

  • prevencija ovisnosti   

 Namjena

  • učenici 6. razreda

 Nositelji i njihova odgovornost

  • policijski djelatnici, stručna služba, razrednici

 Način realizacije

  • u školi kroz predavanja za roditelje

 Vremenik

  • jedno predavanje tijekom nastavne godine

 Način vrednovanja

  • evaluacija predviđena projektom

Ciljevi      

  • informiranje o štetnosti konzumacije sredstava ovisnosti, informiranje o štetnosti na njihov život i funkcioniranje
  • što je alternativa – odabir zdravih načina življenja
  • poboljšati znanja o štetnosti različitih oblika ovisnosti
  • koje su posljedice upotrebljavanja sredstava ovisnosti

 Namjena 

  • učenici 7. razreda

 Nositelji i njihova odgovornost

  • Justina Vukmanić-  prof. soc. pedagog

 Način realizacije     

  • radionice: individualni rad, rad u grupi

 Vremenik

  • tijekom nastavne godine – na satovima RO – 4 sata po RO

 Troškovnik      

  • materijal –  prema potrebi

 Način vrednovanja  

  • evaluacijski listići za učenike

Ciljevi      

  • povećati informiranost zajednice o problemu nasilja nad adolescentima
  • pružiti adolescentima znanja i vještine za postupanje u opasnim situacijama
  • utjecati na mijenjanje stavova i vjerovanja koji leže u pozadini nasilništva
  • povećati informiranost zajednice o problemu nasilja nad adolescentima, pružiti adolescentima znanja i vještine za postupanje u opasnim situacijama, utjecati na mijenjanje stavova i vjerovanja koji leže u pozadini nasilništva

 Namjena

  • učenici 8. razreda

 Nositelji i njihova odgovornost

  • educirani učitelji škole

 Način realizacije     

  • projekt se realizira u nekoliko faza:
    • predavanje za osoblje škole
    • predavanje za roditelje i članove zajednice
    • radionice za adolescente

 Vremenik

  • tijekom školske godine

 Troškovnik      

  • edukaciju nositelja aktivnosti financira Grad Velika Gorica

 Način vrednovanja  

  • evaluacija predviđena programom
Skip to content