državna
Kemija | |
Laura Črnjak, 8. d
|
10.
|
Matematika | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
19.
|
Fizika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
25.
|
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1. i 8.
|
Fizika – eksperimentalni radovi | |
Jakov Blažina i Marko Bobić, 8.d
|
9.
|
županijska
Tenis | |
Matej Krajačić, 7. b
|
8.
|
Šimun Haraminčić, 5. a
|
15.
|
Sigurno u prometu 6. | |
Sara Markelić, 5. c
|
9.
|
Marta Zagorac, 5. d
|
11.
|
Nikola Belošević, 5. b
|
6.
|
Ivan Gašparac, 5. b | 12. |
Geografija | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
16.
|
Hrvatski jezik | |
Laura Črnjak, 8. d
|
6.
|
Ivan Šaban, 8. b
|
5. |
Matej Abramović, 8. a | 8. |
Ivan Kurtić, 8. a | |
Petar Landeka, 8. a | |
Ivan Grahovac, 8. b | |
Ivan Kalisar, 8. b | |
Dominik Šprihta, 7. a | |
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Ivan Filipović, 7. b
|
|
Josip Galjuf, 7. b
|
Laura Črnjak, 8. d
|
5.
|
Dominik Šprihta, 7. a
|
14.
|
Kemija | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
4.
|
Gita Košir, 8. d
|
7.
|
Marta Huzjak, 8. d | 10. |
Petar Jelić, 8. c | 15. |
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1.,1.
|
Marko Đuretić, 6. b
|
3.
|
Kristijan Jerbić, 5. c
|
4.
|
Fizika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Petar Grubić, 8. a
|
15.
|
Petar Jelić, 8. c
|
22.
|
Matematika | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
2.
|
Njemački jezik | |
Petra Juričević, 8. d
|
1.
|
Jakov Čuić, 8. d
|
2.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
2.
|
Engleski jezik | |
Kiara Lovrek, 8. d
|
6.
|
Badminton 3.
|
|
Ivan Kalisar, 8. b
|
|
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Vito Petranović, 7. a
|
|
Andi Pandžić, 6. a
|
Badminton 6.
|
|
Ema Jagodić, 7. a
|
|
Jana Jurkić, 7. a
|
|
Franka Bendeković, 7. a
|
|
Anea Kanzler, 7. a
|
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Na Josipovo u utorak 19. ožujka u 17:30 su se neki učenici 4. razreda okupili ispred crkve Navještenja Blažene Djevice Marije zajedno s vjeroučiteljicom Nedicom Fiolić. Kada seu svi uzeli listiće i bili spremni za čitanje molitve križnog puta, ušli su u crkvu.
Svi su stali na svoja mjesta pored oltara i pripremali se u parovima. Nakon što bi pročitao svoje zadane postaje, svaki par stao bi uz prvu ili treću klupu. ►
Nakon što su svi završili sa čitanjem, bili su ponosni na sebe, sretni i zadovoljni. Svim učenicima koji su u tome sudjelovali to je bilo prvo čitanje u crkvi.
Neki su ostali pratiti misu, a neki su otišli kući. Roditelji su hvalili svoju djecu.
Zadovoljna sam kako je prošlo jer sam prvo imala tremu, ali kad sam počela čitati, uživala sam. Sretna sam što sam sudjelovala u čitanju molitve križnoga puta.
Una Marinković, 4. b
Na Josipovo dana 19. ožujka došla sam ispred crkve. U 17:30 ušli smo unutra i smjestili se kako trebamo stajati.
Nakon par minuta krenuli smo čitati molitvu Križni put. Prije čitanja sam osjećala tremu i bojala sam se da ću nešto krivo pročitati.
Prvi su čitali Petra i Ivan, oni su jako dobro to čitali. Poslije toga smo ja i Domagoj došli na red i ništa nisam krivo pročitala i bilo je izražajno.
Križni put je završio pa sam ostala na misi i shvatila sam da čitanje pred puno ljudi nije uopće tako strašno kako to mi zamišljamo.
Tara Trupčević, 4. b