preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jurja Habdelića Velika Gorica

Login
Google pretraživanje
 internet  školu

Upute za snalaženje

urednica mrežnih stranica:
Goranka Braim Vlahović
jurekove.vijesti@gmail.com
Rezultati natjecanja

državna

 Informatika
 Rebeka Ćaćić, 8. c
1. i 8.
 

županijska

 Geografija
 Kristijan Jerbić, 5. c
16.
 
 Hrvatski jezik
 Laura Črnjak, 8. d
6.
 
 Atletika                               
 Ivan Šaban, 8. b
5.
 Matej Abramović, 8. a 8.
 Ivan Kurtić, 8. a
 Petar Landeka, 8. a
 Ivan Grahovac, 8. b
 Ivan Kalisar, 8. b
 Dominik Šprihta, 7. a
 Bartol Pavelić, 7. a
 Ivan Filipović, 7. b
 Josip Galjuf, 7. b
 
 Laura Črnjak, 8. d
5.
 Dominik Šprihta, 7. a
14.
 
 Kemija
 Rebeka Ćaćić, 8. c
3.
 Laura Črnjak, 8. d
4.
 Gita Košir, 8. d
7.
 Marta Huzjak, 8. d 10.
 Petar Jelić, 8. c 15.
 
 Informatika
 Rebeka Ćaćić, 8. c
1.,1.
 Marko Đuretić, 6. b
3.
 Kristijan Jerbić, 5. c
4.
 
 Fizika
 Rebeka Ćaćić, 8. c
3.
 Petar Grubić, 8. a
15.
 Petar Jelić, 8. c
22.
 
 Matematika
 Kristijan Jerbić, 5. c
2.
 
 Njemački jezik
 Petra Juričević, 8. d
1.
 Jakov Čuić, 8. d
2.
 Laura Črnjak, 8. d
2.
 
 Engleski jezik
 Kiara Lovrek, 8. d
6.
 
 Badminton                               3.
 Ivan Kalisar, 8. b
 Bartol Pavelić, 7. a
 Vito Petranović, 7. a
 Andi Pandžić, 6. a
 
 Badminton                               6.
 Ema Jagodić, 7. a
 Jana Jurkić, 7. a
 Franka Bendeković, 7. a
 Anea Kanzler, 7. a
Informacije, otvoreni sati

Popis udžbenika

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred

Raspored zvona

Prijevoz učenika

Jurekova kuhinja

Matične učionice

Iz medija

Škola i vi

Savjeti i podrška

Knjižnica i vi

Vrijeme kod kuće

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 9. 2010.

Ukupno: 623642
Ovaj mjesec: 2958
Ovaj tjedan: 957
Danas: 29
Jurekove vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Školski LIK 2019.
Autor: Goranka Braim Vlahović, 13. 2. 2019.

Inspiracija ovogodišnjeg natjecanja - izložbe učenika u području vizualnih umjetnosti i dizajna nazvanog LIK 2019. je ekologija odn. Ugrožene životinjske vrste moga kraja.

Školska razina natjecanja za učenike od 5. do 8. razreda održala se 12. veljače, a na županijsku razinu natjecanja poslani su radovi Mare Mišković iz 5. a, Mateja Sovine iz 5. c, Šime Gordona Miškovića iz 6. c i Ane Murković iz 8. a. ►


Cilj je bio samostalno oblikovati plakat u tehnici kolaža ili primjenom dostupnih računalnih programa (Paint, My paint, Live brush, Vectr) i razumjeti značenja zaštite ugroženih životinjskih vrsta svoga kraja.

Zadatci za učenike:

  • uočavanje, istraživanje, izražavanje i vrednovanje uloge ritma i dinamike boje i plohe oblikovanjem plakata te odnosa slike i teksta na plakatu u funkciji prenošenja poruke,
  • izražavanje vlastitih ideja u slikarskoj tehnici kolaža u boji ili računalnoj grafici na temu-poticaj Ekologija i podtemu Ugrožene životinjske vrste mog kraja,
  • identificiranje ugroženih životinjskih vrsta i  razvijanje interesa za njihovu zaštitu
  • razvijanje interesa za istraživački rad te samostalnost u planiranju i realiziranju likovnog zadatka.

Plakat (od riječi plak, mrlja, krpica) je pisana, crtana, grafički umnožena obavijest nalijepljena ili izvješena na javnim mjestima. Uloga plakata je informativna i edukativna.

Sadržaj i tekst trebaju biti usmjereni na što upadljivije djelovanje. Likovno-tematski elementi se trebaju stilizirati tj. reducirati na bitno, a u primjeni boja trebalo bi težiti za što jačim kolorističkim efektom (kontrast).

U kompoziciji plakata slova trebaju imati ravnopravnu ulogu sa slikom. Omjer zastupljenosti teksta i slike je proizvoljan ali je važno da ne ide ispod 30% u korist jednog zbog bolje čitljivosti vizualne poruke. Slova trebaju biti dovoljno velika i čitka zbog boljeg prenošenja poruke i lakšeg uočavanja. Tekst na plakatu je proizvoljan i treba biti kratak i usuglašen sa slikom prenoseći jasnu poruku o ugroženosti životinjskih vrsta u određenoj regiji.

Likovna djela (kao poticaj):

  • Henri Matisse, The wolf, 1947.

  • Henri Matisse, The circus, 1943.

  • Toru Kase, Dinosaur Expo, 2015.

Likovni jezik/ključni pojmovi: plakat, vizualne komunikacije, ritam, dinamika, kontrast boje prema boji

Međupredmetna korelacija: hrvatski jezik, priroda, biologija, građanski odgoj i obrazovanje, učiti kako učiti, osobni i socijalni razvoj i uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije i održivi razvoj

Likovna tehnika: kolaž u boji ili programi za računalnu grafiku 

Nastavno područje: plošno oblikovanje/2D

Veličina: papir iz školske mape, A3 ispis u boji visoke kvalitete

Elementi i kriteriji vrednovanja:

  • originalnost ideje i jasnoća poruke (individualni izraz i izbjegavanje šablonskih i stereotipnih prikaza)
  • interpretacija nastavnog sadržaja: likovni jezik/jasnoća poruke/primjena ključnih pojmova
  • razumijevanje i kreativna primjena slikarske tehnike kolaža ili računalne grafike
  • povezivanje/interdisciplinarni i korelacijski pristup




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju