državna
Kemija | |
Laura Črnjak, 8. d
|
10.
|
Matematika | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
19.
|
Fizika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
25.
|
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1. i 8.
|
Fizika – eksperimentalni radovi | |
Jakov Blažina i Marko Bobić, 8.d
|
9.
|
županijska
Tenis | |
Matej Krajačić, 7. b
|
8.
|
Šimun Haraminčić, 5. a
|
15.
|
Sigurno u prometu 6. | |
Sara Markelić, 5. c
|
9.
|
Marta Zagorac, 5. d
|
11.
|
Nikola Belošević, 5. b
|
6.
|
Ivan Gašparac, 5. b | 12. |
Geografija | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
16.
|
Hrvatski jezik | |
Laura Črnjak, 8. d
|
6.
|
Ivan Šaban, 8. b
|
5. |
Matej Abramović, 8. a | 8. |
Ivan Kurtić, 8. a | |
Petar Landeka, 8. a | |
Ivan Grahovac, 8. b | |
Ivan Kalisar, 8. b | |
Dominik Šprihta, 7. a | |
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Ivan Filipović, 7. b
|
|
Josip Galjuf, 7. b
|
Laura Črnjak, 8. d
|
5.
|
Dominik Šprihta, 7. a
|
14.
|
Kemija | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
4.
|
Gita Košir, 8. d
|
7.
|
Marta Huzjak, 8. d | 10. |
Petar Jelić, 8. c | 15. |
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1.,1.
|
Marko Đuretić, 6. b
|
3.
|
Kristijan Jerbić, 5. c
|
4.
|
Fizika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Petar Grubić, 8. a
|
15.
|
Petar Jelić, 8. c
|
22.
|
Matematika | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
2.
|
Njemački jezik | |
Petra Juričević, 8. d
|
1.
|
Jakov Čuić, 8. d
|
2.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
2.
|
Engleski jezik | |
Kiara Lovrek, 8. d
|
6.
|
Badminton 3.
|
|
Ivan Kalisar, 8. b
|
|
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Vito Petranović, 7. a
|
|
Andi Pandžić, 6. a
|
Badminton 6.
|
|
Ema Jagodić, 7. a
|
|
Jana Jurkić, 7. a
|
|
Franka Bendeković, 7. a
|
|
Anea Kanzler, 7. a
|
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Učenici osmih razreda 16. su veljače sudjelovali na predavanju koje im je održao dr. sc. Boris Iharoš, predsjednik Odbora za održivi razvoj i EU projekte Hrvatske komore arhitekata, pod nazivom Generacija Z i klimatske promjene – Mladi u borbi za zeleniju budućnost.
Nakon zanimljive prezentacije koja im je osvijestila što konkretno svatko od nas može učiniti kako bi pridonio zelenoj budućnosti, učenici su izrađivali hranilice za ptice koje su postavili u našem školskom dvorištu. ►