državna
Kemija | |
Laura Črnjak, 8. d
|
10.
|
Matematika | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
19.
|
Fizika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
25.
|
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1. i 8.
|
Fizika – eksperimentalni radovi | |
Jakov Blažina i Marko Bobić, 8.d
|
9.
|
županijska
Tenis | |
Matej Krajačić, 7. b
|
8.
|
Šimun Haraminčić, 5. a
|
15.
|
Sigurno u prometu 6. | |
Sara Markelić, 5. c
|
9.
|
Marta Zagorac, 5. d
|
11.
|
Nikola Belošević, 5. b
|
6.
|
Ivan Gašparac, 5. b | 12. |
Geografija | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
16.
|
Hrvatski jezik | |
Laura Črnjak, 8. d
|
6.
|
Ivan Šaban, 8. b
|
5. |
Matej Abramović, 8. a | 8. |
Ivan Kurtić, 8. a | |
Petar Landeka, 8. a | |
Ivan Grahovac, 8. b | |
Ivan Kalisar, 8. b | |
Dominik Šprihta, 7. a | |
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Ivan Filipović, 7. b
|
|
Josip Galjuf, 7. b
|
Laura Črnjak, 8. d
|
5.
|
Dominik Šprihta, 7. a
|
14.
|
Kemija | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
4.
|
Gita Košir, 8. d
|
7.
|
Marta Huzjak, 8. d | 10. |
Petar Jelić, 8. c | 15. |
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1.,1.
|
Marko Đuretić, 6. b
|
3.
|
Kristijan Jerbić, 5. c
|
4.
|
Fizika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Petar Grubić, 8. a
|
15.
|
Petar Jelić, 8. c
|
22.
|
Matematika | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
2.
|
Njemački jezik | |
Petra Juričević, 8. d
|
1.
|
Jakov Čuić, 8. d
|
2.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
2.
|
Engleski jezik | |
Kiara Lovrek, 8. d
|
6.
|
Badminton 3.
|
|
Ivan Kalisar, 8. b
|
|
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Vito Petranović, 7. a
|
|
Andi Pandžić, 6. a
|
Badminton 6.
|
|
Ema Jagodić, 7. a
|
|
Jana Jurkić, 7. a
|
|
Franka Bendeković, 7. a
|
|
Anea Kanzler, 7. a
|
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Ove školske godine provdimo projekt STEM u razrednoj nastavi. U projekt su uključeni učenici 4. razreda matične škole i područnih škola.
Učitelj fizike, učiteljica kemije i učiteljice 4. razreda svih razrednih odjela proveli su izlučno tesitranje procjene darovitosti među učenicima u području prirodoslovlja. Učenici su rješavali zadatke iz dvije domene koje karakteriziraju darovitost: rasuđivanje i kreativnost. ►
U dijelu rasuđivanja učenici su rješavali za njih nestandardne zadatke, gdje se od njih tražilo povezivanje uzročno-posljedičnih veza na primjerima koji su im zadani.
U domeni kreativnosti učenici su vrednovani iz fluentnosti (broja mogućih rješenja za predloženi problem), fleksibilnosti (složenosti rješenja na zadani problem) i originalnosti ( predstavljanje jedinstvenog riješenja na zadani problem, kojeg se nitko drugi nije dosjetio).
Nakon izlučnog testiranja odabrano je 12 učenika koji su postigli najbolje rezultate.
Općenito je cijela generacija pokazala izniman interes i zanimljiva rješenja u problemskim zadatcima koje su rješavali. Idući koraci su okupjanje učenika i zajedničke radionice, projeki i istraživanja s učiteljima koji vode ovaj projekt kako bismo popularizirali znanost u mlađim dobnim skupinama.